Vil du bli en del av Norges raskest voksende helse og omsorgsselskap?
Bli en del av vårt team
Ecura søker etter engasjerte og kunnskapsrike medarbeidere med variert bakgrunn og utdanning. Som en ledende aktør innen helse og omsorg tilbyr vi et bredt spekter av tjenester. Disse tjenestenes omfatterheldøgns omsorg for personer med komplekse bistandsbehov, veiledningstjenester, brukerstyrt personlig assistanse (BPA), hjemmetjenester og helsepersonell-vikartjenester.
Bli en del av vårt dyktige team og bidra til å skape en meningsfull og omsorgsfull arbeidsplass.
Ecura Hjemmetjenester og BPA
I Ecura Hjemmetjenester og BPA gir vi omsorg og assistanse i hjemmet, slik at våre tjenestemottakere kan ha en trygg og komfortabel hverdag. Hjemmetjenester inkluderer blant annet hjemmesykepleie, stasjonær hjemmesykepleie og praktisk bistand.
I Ecura BPA (Brukerstyrt Personlig Assistanse) tilbyr vi en rekke tjenester som rekruttering, opplæring, kontraktsinngåelse, fakturering, kvalitetssikring og oppfølging av timebruk. Vi tildeler også hver bruker en dedikert kontaktperson som følger opp ordningen jevnlig.
Ecura i vekst
Ecura er et resultat av flere selskaper som har slått seg sammen for å bygge et kvalitetsorientert norskeid helse- og omsorgsselskap. Vi er i sterk vekst, og har virksomhet i hele landet.
Våre verdier
I Ecura jobber vi etter verdiene Endringsorientering, Omsorg (av latin Cura), Utvikling, Respekt og Ansvar. Vi skal gi omsorg med respekt og verdighet forankret i gode systemer.
People Policy
Ecuras "People policy" omfatter våre forventninger til ledere og ansatte angående etterlevelse av lovverk, verdier, etiske retningslinjer og vår samhandling i oppfyllelsen av vårt samfunnsoppdrag - å levere kritisk viktige omsorgstjenester. Den oppsummerer viktige prinsipper, muligheter, krav og ansvar som våre ansatte møter i en travel hverdag i et selskap i sterk vekst.
Er du klar til å bli en del av vårt voksende team?
Ecura har spennende jobbmuligheter tilgjengelig i ulike regioner. Vi ser frem til å motta din søknad og lære mer om deg.
Ledige stillinger
-
Bli med i vårt tverrfaglige BPA-team som pendlende BPA eller helsefagarbeider! BPA · Flere steder
-
Spennende stilling med langvakter i Froland BPA · Froland
-
Helsefagarbeider til natturnus søkes til hyggelig mann på Grefsen BPA · Oslo
-
Sporty tilkallings assistenter søkes. BPA · Tvedestrand
-
Natt og kveldsvakter som personlig assistent i Mysen? BPA · Mysen
-
Tjenesteansvarlig sykepleier/ vernepleier i stasjonær hjemmesykepleie, dagtid Hjemmetjenester · Oslo
-
Har du ekstra tid til matlaging noen dager i uken? BPA · Arendal
-
Vil du være min støtte i hverdagen? BPA · Trøgstad, Indre Østfold
-
"Sofia" 21 år har behov for tilkalling på dagtid BPA · Oslo, Bydel Bjerke
-
Bli med i vårt tverrfaglige BPA-team på Vinstra BPA · Flere steder
Ofte stilte spørsmål
-
Connect med oss! Her kan du opprette en kandidatprofil der du presenterer deg selv. Dette øker sjansen til at vi kan finne en rolle som passer for deg. I tillegg vil du få muligheten til å svare på spørsmål som er relevant ift. fagområdet du har sagt at du er interessert i.
-
Det er litt avhengig av type jobb, noen prosesser er lengre enn andre. Normalt bygger rekrutteringsprosessen på disse hovedelementene:
- Søknad
- Vurdering/screening
- Telefonsamtale
- Førstegangsintervju
- Andregangsintervju
- Eventuelle tester.
-
GDPR er forkortelsen for General Data Protection Regulation, også omtalt som personvernforordningen. Dette er altså en forordning, eller en ny personvernlov om du vil, som ble vedtatt i EU og trådde i kraft fra 25. mai 2018.
Hele poenget med denne nye loven er å verne personopplysninger og behandlingen av disse i EU. Altså for å kontrollere at personopplysninger om meg og deg blir innhentet og ivaretatt på en sikker måte, og samtidig gi brukerne flere rettigheter når det kommer våre egne opplysninger.
Som medlem av både EØS og Schengen så gjelder loven også for Norge. Det vil si at alle norske bedrifter er nødt til å overholde den nye personvernforordningen, uansett størrelse, så lenge de mottar og behandler opplysninger som kan knyttes til enkeltpersoner. Det være kunder, interessenter eller egne ansatte. -
Det er litt avhengig av type jobb, og vi behandler søknader fortløpende. Noen ganger kan det ta tid å finne riktig match, men vi holder alle våre kandidater oppdatert i en rekrutteringsprosess.
Om Ecura Hjemmetjenester og BPA
I Ecura Hjemmetjenester og BPA gir vi omsorg og assistanse, slik at våre tjenestemottakere kan ha en trygg og komfortabel hverdag. Hjemmetjenester inkluderer blant annet hjemmesykepleie, stasjonær hjemmesykepleie og praktisk bistand.
I Ecura BPA (Brukerstyrt Personlig Assistanse) tilbyr vi en rekke tjenester som rekruttering, opplæring, kontraktsinngåelse, fakturering, kvalitetssikring og oppfølging av timebruk. Vi tildeler også hver bruker en dedikert kontaktperson som følger opp ordningen jevnlig.